Breaking News
Home / Pakistan / پاک فوج کی بہادری بے مثال تھی مگر ڈھاکہ میں جنرل نیازی نے ہتھیار اس لیے ڈالے کہ

پاک فوج کی بہادری بے مثال تھی مگر ڈھاکہ میں جنرل نیازی نے ہتھیار اس لیے ڈالے کہ

پاک فوج کی بہادری بے مثال تھی مگر ڈھاکہ میں جنرل نیازی نے ہتھیار اس لیے ڈالے کہ کیونکہ ۔ ۔ برسوں بعد بھارتی جرنیل مانک شاہ کے کڑوے انکشافات۔

بھارت کے جنرل مانک شا پارسی تھے انہوں  نے 28 اکتوبر 1999ء میں ٹی وی پر ایک انٹرویو دیا تھا اس انٹرویو کے نو سال بعد 94 سال کی عمر میں ان کا انتقال ہوا تھا۔ 1971ء کی جنگ میں جب بھارتی افواج نے بنگلہ دیش میں پاکستان کو شکست دیتو مانک شا اس وقت چیف آف آرمی سٹاف تھے۔

کرن تھاپر کے ایک سوال کا جواب جو مانک شا نے دیا اس  نے ان کروڑوں لوگوں کو ششدر کردیا جو اس وقت ٹی۔وی پر ان کا انٹرویو دیکھ رہے تھے۔ کرن تھاپر نے پوچھا کہ فیلڈمارشل صاحب آپ کو یہ جنگ جیتنے کا کتنا کریڈٹ جاتا ہے کیونکہ پاکستانی فوج نے وہ بہادری نہیں دکھائی جس کی ان سے توقع کی جارہی تھی۔فیلڈمارشل مانک شا  نے کہا، یہ بات غلط تھی۔ پاکستانی فوج بڑی بہادری سے ڈھاکا میں لڑی تھی لیکن ان کے جیتنے کا کوئی امکان نہیں تھا۔ وہ اپنے مرکز سے ہزاروں میل دور جنگ لڑ رہے تھے جبکہ میں نے اپنی ساری جنگی تیاریاں آٹھ سے نو میل کے علاقے میں کرنا تھیں۔ ایک پاکستانی فوجی کے مقابلے میں میرے پاس پندرہ بھارتی فوجی تھے لہٰذا اپنی تمام تر بہادری کے باوجود پاکستانی فوج یہ جنگ نہیں جیت سکتی تھی۔

About fatima

Check Also

آرمی کیپٹن نے دوست کی آرمی یونیفارم پہنے لڑکے کو رنگے ہاتھوں پکڑلیا

آرمی کیپٹن نے دوست کی آرمی یونیفارم پہنے لڑکے کو رنگے ہاتھوں پکڑلیا لاہور (ویب …

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *